آ
-
آزادی اطلاعات
تبیین چالشهای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 27-55]
-
آسیب بدنی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 224-205]
-
آسیب ها ی شبکه های مجازی
چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران [دوره 6، شماره 24، 1399]
-
آنتونی گیدنز
تاثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]
-
آیندهپژوهی
سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]
ا
-
اثربخشی تبلیغات
نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 297-326]
-
اخبار جعلی
اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحبنظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]
-
اخبار علم و فناوری
تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاریهای فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]
-
ایدئولوژی
هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]
-
ایران
همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 70-100]
-
ایران
جستجوی ایران در توییتر: فناوریهای نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]
-
ارتباطات بحران
اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحبنظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]
-
ارتباطات چند مرحله ای
جستجوی ایران در توییتر: فناوریهای نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]
-
ارتباطات شفاهی
بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]
-
ارتباطات میان فردی
واکاوی ارتباطات میان فردی با تاکید بر سوژهی خط خوردهی لکان ( مورد مطالعه: تحلیل روابط میان فردی در فیلم سینمایی برادرم خسرو) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 285-314]
-
ارتباطات مجازی
بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]
-
استفاده وسواسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 224-205]
-
اصالت اطلاعات
نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]
-
اضطراب اجتماعی
نقش عوامل روان شناختی در گرایش دانشجویان به فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 91-114]
-
اعتقادات مذهبی
جهتگیریهای فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]
-
افراد متأهل
تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 288-257]
-
افکارعمومی
جستجوی ایران در توییتر: فناوریهای نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]
-
الجزیره
مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیونهای خبریِ بینالمللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]
-
امنیت آنلاین
بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 141-178]
-
اینترنت
شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]
-
انحصار
نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]
-
انزوا
چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران [دوره 6، شماره 24، 1399]
-
اینستاگرام
تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]
-
اینستاگرام
تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرتپراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]
-
اینستاگرام
تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 53-90]
-
اینستاگرام
بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]
-
اینستاگرام
انگیزهها و الگوهای هشتگگذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]
-
اینستاگرام
الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]
-
اینستاگرام
تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بیخانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]
-
اینستاگرام
یادبود پس از مرگ کاربران در شبکههایاجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جانباختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]
-
اینستاگرام
تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]
-
اینستاگرام
شناسایی مولفههای فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]
-
اینفودمیک
اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحبنظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]
-
انگیزه
انگیزهها و الگوهای هشتگگذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]
-
اهداف مصرف شبکههای اجتماعی
پیشبینی وابستگی به شبکههای اجتماعی تلفن همراه از طریق اهداف استفاده از شبکهها (پژوهشی در میان دانشجویان دانشگاه های منطقه 9 کشور) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 57-84]
ب
-
بازنمایی
الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]
-
بازنمایی رسانهای
بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفههای آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]
-
بیخانمانی
تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بیخانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]
-
برنامهسازی تلویزیونی
طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانههای اجتماعی در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]
-
بومیان دیجیتال
انگیزهها و الگوهای هشتگگذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]
پ
-
پیامرسان
ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفههای یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]
-
پیامهای تصویری
تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاریهای فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]
-
پرس تیوی
مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیونهای خبریِ بینالمللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]
-
پژوهش
ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفههای یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]
ت
-
تبلیغات
نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 297-326]
-
تحلیل تصویر
تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاریهای فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]
-
تحلیل کیفی
تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 288-257]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرتپراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]
-
تحول مفهومی
تحولات مفهومی در حوزه "شبکه های اجتماعی": یک فراتحلیل از نوع علم سنجی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-112]
-
تدریس آنلاین
تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]
-
تعاملات اجتماعی
چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران [دوره 6، شماره 24، 1399]
-
تغییرات فرهنگی
جهتگیریهای فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]
-
تلفن همراه
پیشبینی وابستگی به شبکههای اجتماعی تلفن همراه از طریق اهداف استفاده از شبکهها (پژوهشی در میان دانشجویان دانشگاه های منطقه 9 کشور) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 57-84]
-
تلگرام
تنوعپذیری جوکهای فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]
-
تلگرام
تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 288-257]
-
تلویزیون
طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانههای اجتماعی در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]
-
تمایل مشتری
نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 297-326]
-
تنهایی
نقش عوامل روان شناختی در گرایش دانشجویان به فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 91-114]
-
تهیه کنندگی تلویزیون
طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانههای اجتماعی در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]
-
توییتر
همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 70-100]
-
توییتر
بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفههای آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]
-
توییتر
جستجوی ایران در توییتر: فناوریهای نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]
-
توسعه دموکراسی
ارائه مدلی برای تأثیر شبکههای اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 36-1]
-
توئیتر
شبکههای اجتماعی مجازی و قبحزدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]
ج
-
جامعه شبکهای
یادبود پس از مرگ کاربران در شبکههایاجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جانباختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]
-
جنگ نرم
هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]
-
جوک
تنوعپذیری جوکهای فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]
ح
-
حاکمیت و خانواده
رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 241-261]
-
حرفههای یاورانه
ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفههای یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]
-
حریم خصوصی
بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 141-178]
-
حق مولف
شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]
خ
-
خبر رسانه ملی
سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]
-
خبرگزاری
تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاریهای فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]
-
خشونت نمادین
تنوعپذیری جوکهای فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]
-
خلقیات ملی
بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفههای آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]
-
خودابرازی
شناسایی مولفههای فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]
-
خودبازنمایی
الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]
-
خودتحقیری
بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفههای آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]
د
-
داده باز
مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]
-
دادهکاوی
شبکههای اجتماعی مجازی و قبحزدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]
-
دیاسپورا
جستجوی ایران در توییتر: فناوریهای نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]
-
دسترسی به اطلاعات
نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]
-
دلایل
تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]
-
دولت به مثابه بستر
مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]
ر
-
رسانه
ارائه مدلی برای تأثیر شبکههای اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 36-1]
-
رسانه
دلایل و عوامل انتخاب رسانههای غیر رسمی به عنوان منبع کسب اخبار [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 339-368]
-
رسانه اجتماعی آنلاین
نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 297-326]
-
رسانه غیررسمی
دلایل و عوامل انتخاب رسانههای غیر رسمی به عنوان منبع کسب اخبار [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 339-368]
-
رسانههای اجتماعی
همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 70-100]
-
رسانههای اجتماعی
طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانههای اجتماعی در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]
-
رسانه های رسمی
اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحبنظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]
-
رسانههای نوین
سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]
-
رسانههای نوین
ارائه مدلی برای تأثیر شبکههای اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 36-1]
-
رضایت از بدن
تاثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]
-
روابط ایران و آمریکا
مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیونهای خبریِ بینالمللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]
-
روزنامهنگاری علم
تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاریهای فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]
-
روش دلفی
شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]
-
رولان بارت
تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]
ز
-
زنان
تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرتپراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]
-
زنان
تاثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]
-
زندگی اجتماعی
شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]
-
زندگی روزمره
بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]
-
زندگی روزمره
تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بیخانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]
س
-
سایبرفمینیسم
بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]
-
ساختار اینستاگرام
تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 53-90]
-
سیاست
هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]
-
سیاست زدگی
تبیین چالشهای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 27-55]
-
سیانان
مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیونهای خبریِ بینالمللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]
-
سبک حضور آنلاین
بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 141-178]
-
سپهر نشانه ای
تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]
-
سرمایه اجتماعی
جهتگیریهای فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]
-
سلامت اطلاعات
نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]
-
سلامتروان
بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]
-
سلبریتی
الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]
-
سلبریتی
تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]
-
سناریونگاری
سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]
-
سوژهی خطخورده
واکاوی ارتباطات میان فردی با تاکید بر سوژهی خط خوردهی لکان ( مورد مطالعه: تحلیل روابط میان فردی در فیلم سینمایی برادرم خسرو) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 285-314]
-
سوگواری مجازی
یادبود پس از مرگ کاربران در شبکههایاجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جانباختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]
ش
-
شبکه اجتماعی
الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]
-
شبکه اجتماعی
بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]
-
شبکه اجتماعی
تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 288-257]
-
شبکهاجتماعی
بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفههای آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]
-
شبکه اجتماعی مجازی
انگیزهها و الگوهای هشتگگذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]
-
شبکه پیامرسان واتساَپ
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 224-205]
-
شبکههای اجتماعی
تحولات مفهومی در حوزه "شبکه های اجتماعی": یک فراتحلیل از نوع علم سنجی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-112]
-
شبکههای اجتماعی
بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 141-178]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]
-
شبکههای اجتماعی
بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]
-
شبکههای اجتماعی
اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحبنظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]
-
شبکههای اجتماعی
یادبود پس از مرگ کاربران در شبکههایاجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جانباختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]
-
شبکههای اجتماعی
ارائه مدلی برای تأثیر شبکههای اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 36-1]
-
شبکههای اجتماعی
جهتگیریهای فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
شبکههای اجتماعی مجازی و قبحزدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]
-
شبکه های ماهواره ای فارسی زبان
تاثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]
-
شبکه های مجازی
چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران [دوره 6، شماره 24، 1399]
-
شفافیت
مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]
-
شهروندان
شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]
ض
-
ضوابط اخلاقی
ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفههای یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]
ط
-
طبقه بندی
تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]
ع
-
عاملیت و انقیاد زنانه
بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]
-
عدم قطعیت
سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]
-
علمسنجی
تحولات مفهومی در حوزه "شبکه های اجتماعی": یک فراتحلیل از نوع علم سنجی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-112]
ف
-
فاکسنیوز
مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیونهای خبریِ بینالمللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]
-
فردشدگی
جهتگیریهای فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]
-
فردگرایی
شناسایی مولفههای فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]
-
فرهنگ
شناسایی مولفههای فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]
-
فرهنگ پنهانکاری
تبیین چالشهای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 27-55]
-
فرودستان
تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بیخانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]
-
فضای مجازی
تحولات مفهومی در حوزه "شبکه های اجتماعی": یک فراتحلیل از نوع علم سنجی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-112]
-
فضای مجازی
شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]
-
فضای مجازی
بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]
-
فضای مجازی
شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]
-
فضای مجازی
رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 241-261]
-
فضای مجازی
جستجوی ایران در توییتر: فناوریهای نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]
-
فیلم برادرم خسرو
واکاوی ارتباطات میان فردی با تاکید بر سوژهی خط خوردهی لکان ( مورد مطالعه: تحلیل روابط میان فردی در فیلم سینمایی برادرم خسرو) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 285-314]
-
فناوری شهروندی
مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]
ق
-
قاعده تسبیب
رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 241-261]
-
قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
تبیین چالشهای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 27-55]
ک
-
کاربران شبکههای اجتماعی
بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]
-
کاربران فوت شده
یادبود پس از مرگ کاربران در شبکههایاجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جانباختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]
-
کپی رایت
شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]
-
کپیرایت
نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]
-
کرونا
تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]
-
کرونا
اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحبنظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]
-
کلید واژه: حقوق مالکیت معنوی
شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]
-
کنترل اجتماعی
شبکههای اجتماعی مجازی و قبحزدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]
-
کنترلشدگی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 224-205]
گ
-
گرایش به فضای مجازی
نقش عوامل روان شناختی در گرایش دانشجویان به فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 91-114]
ل
-
لکان
واکاوی ارتباطات میان فردی با تاکید بر سوژهی خط خوردهی لکان ( مورد مطالعه: تحلیل روابط میان فردی در فیلم سینمایی برادرم خسرو) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 285-314]
م
-
مجازی
ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفههای یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]
-
محتوای مبتذل
شبکههای اجتماعی مجازی و قبحزدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]
-
محدودسازی
تنوعپذیری جوکهای فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]
-
مدیریت بدن
تاثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]
-
مردسالاری
تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرتپراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]
-
مردمنگاری اینترنتی
تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 53-90]
-
مردمنگاری درون شبکهای
تنوعپذیری جوکهای فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]
-
مشارکت مردم
مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]
-
مقاومت
شناسایی مولفههای فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]
-
میکروسلبریتی
بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]
-
منافع عمومی
نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]
-
منبع خبر
دلایل و عوامل انتخاب رسانههای غیر رسمی به عنوان منبع کسب اخبار [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 339-368]
ن
-
نیازهای ارتباطی
نقش عوامل روان شناختی در گرایش دانشجویان به فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 91-114]
-
نشانه شناسی فرهنگی
تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]
-
نظریه کاشت
تاثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]
-
نظریه مبنایی
دلایل و عوامل انتخاب رسانههای غیر رسمی به عنوان منبع کسب اخبار [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 339-368]
-
نفرتپراکنی
تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرتپراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]
-
نگرش
بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]
-
نمایش خود
تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بیخانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]
-
نوع ارتباطات مجازی
بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]
و
-
وابستگی
پیشبینی وابستگی به شبکههای اجتماعی تلفن همراه از طریق اهداف استفاده از شبکهها (پژوهشی در میان دانشجویان دانشگاه های منطقه 9 کشور) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 57-84]
-
واکنش به طنز
تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]
ه
-
هالیوود
هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]
-
هتک حیثیت
رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 241-261]
-
هیجانات
بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]
-
هشتگگذاری
انگیزهها و الگوهای هشتگگذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]
-
همگان شبکهای
همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 70-100]
-
همگرایی رسانهای
طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانههای اجتماعی در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]
-
هنجار عمل و تعامل اجتماعی
تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 53-90]
-
هنجارهای اجتماعی
بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]
-
هویت
جهتگیریهای فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]
-
هویت ایرانی
بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفههای آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]
ی
-
یوری لوتمان
تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]