آ

  • آزادی اطلاعات تبیین چالش‌های قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 27-55]

  • آسیب بدنی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 224-205]

  • آسیب ها ی شبکه های مجازی چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران [دوره 6، شماره 24، 1399]

  • آنتونی گیدنز تاثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]

  • آینده‌پژوهی سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]

ا

  • اثربخشی تبلیغات نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 297-326]

  • اخبار جعلی اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]

  • اخبار علم و فناوری تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاری‌های فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]

  • ایدئولوژی هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]

  • ایران همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 70-100]

  • ایران جستجوی ایران در توییتر: فناوری‌های نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]

  • ارتباطات بحران‌ اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]

  • ارتباطات چند مرحله ای جستجوی ایران در توییتر: فناوری‌های نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]

  • ارتباطات شفاهی بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]

  • ارتباطات میان فردی واکاوی ارتباطات میان فردی با تاکید بر سوژه‌ی خط خورده‌ی لکان ( مورد مطالعه: تحلیل روابط میان فردی در فیلم سینمایی برادرم خسرو) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 285-314]

  • ارتباطات مجازی بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]

  • استفاده وسواسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 224-205]

  • اصالت اطلاعات نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]

  • اضطراب اجتماعی نقش عوامل روان شناختی در گرایش دانشجویان به فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 91-114]

  • اعتقادات مذهبی جهت‌گیری‌های فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]

  • افراد متأهل تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 288-257]

  • افکارعمومی جستجوی ایران در توییتر: فناوری‌های نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]

  • الجزیره مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیون‌های خبریِ بین‌المللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]

  • امنیت آنلاین بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 141-178]

  • اینترنت شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]

  • انحصار نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]

  • انزوا چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران [دوره 6، شماره 24، 1399]

  • اینستاگرام تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]

  • اینستاگرام تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرت‌پراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]

  • اینستاگرام تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 53-90]

  • اینستاگرام بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]

  • اینستاگرام انگیزه‌ها و الگوهای هشتگ‌گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]

  • اینستاگرام الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]

  • اینستاگرام تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بی‌خانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]

  • اینستاگرام یادبود پس از مرگ کاربران در شبکه‌های‌اجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جان‌باختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]

  • اینستاگرام تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]

  • اینستاگرام شناسایی مولفه‌های فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]

  • اینفودمیک اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]

  • انگیزه انگیزه‌ها و الگوهای هشتگ‌گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]

  • اهداف مصرف شبکه‌های اجتماعی پیش‌بینی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه از طریق اهداف استفاده از شبکه‌ها (پژوهشی در میان دانشجویان دانشگاه های منطقه 9 کشور) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 57-84]

ب

  • بازنمایی الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]

  • بازنمایی رسانه‌ای بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]

  • بی‌خانمانی تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بی‌خانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]

  • برنامه‌سازی تلویزیونی طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]

  • بومیان دیجیتال انگیزه‌ها و الگوهای هشتگ‌گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]

پ

  • پیام‌رسان ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفه‌های یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]

  • پیام‌های تصویری تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاری‌های فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]

  • پرس تی‌وی مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیون‌های خبریِ بین‌المللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]

  • پژوهش ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفه‌های یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]

ت

  • تبلیغات نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 297-326]

  • تحلیل تصویر تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاری‌های فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]

  • تحلیل کیفی تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 288-257]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرت‌پراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]

  • تحول مفهومی تحولات مفهومی در حوزه "شبکه های اجتماعی": یک فراتحلیل از نوع علم سنجی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-112]

  • تدریس آنلاین تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]

  • تعاملات اجتماعی چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران [دوره 6، شماره 24، 1399]

  • تغییرات فرهنگی جهت‌گیری‌های فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]

  • تلفن همراه پیش‌بینی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه از طریق اهداف استفاده از شبکه‌ها (پژوهشی در میان دانشجویان دانشگاه های منطقه 9 کشور) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 57-84]

  • تلگرام تنوع‌‏پذیری جوک‏های فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]

  • تلگرام تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 288-257]

  • تلویزیون طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]

  • تمایل مشتری نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 297-326]

  • تنهایی نقش عوامل روان شناختی در گرایش دانشجویان به فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 91-114]

  • تهیه کنندگی تلویزیون طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]

  • توییتر همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 70-100]

  • توییتر بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]

  • توییتر جستجوی ایران در توییتر: فناوری‌های نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]

  • توسعه دموکراسی ارائه مدلی برای تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 36-1]

  • توئیتر شبکه‌های اجتماعی مجازی و قبح‌زدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]

ج

  • جامعه شبکه‌ای یادبود پس از مرگ کاربران در شبکه‌های‌اجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جان‌باختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]

  • جنگ نرم هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]

  • جوک تنوع‌‏پذیری جوک‏های فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]

ح

  • حاکمیت و خانواده رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 241-261]

  • حرفه‌های یاورانه ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفه‌های یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]

  • حریم خصوصی بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 141-178]

  • حق مولف شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]

خ

  • خبر رسانه ملی سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]

  • خبرگزاری تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاری‌های فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]

  • خشونت نمادین تنوع‌‏پذیری جوک‏های فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]

  • خلقیات ملی بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]

  • خودابرازی شناسایی مولفه‌های فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]

  • خودبازنمایی الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]

  • خودتحقیری بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]

د

  • داده باز مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]

  • داده‌کاوی شبکه‌های اجتماعی مجازی و قبح‌زدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]

  • دیاسپورا جستجوی ایران در توییتر: فناوری‌های نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]

  • دسترسی به اطلاعات نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]

  • دلایل تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]

  • دولت به مثابه بستر مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]

ر

  • رسانه ارائه مدلی برای تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 36-1]

  • رسانه دلایل و عوامل انتخاب رسانه‌های غیر رسمی به عنوان منبع کسب اخبار [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 339-368]

  • رسانه اجتماعی آنلاین نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 297-326]

  • رسانه غیررسمی دلایل و عوامل انتخاب رسانه‌های غیر رسمی به عنوان منبع کسب اخبار [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 339-368]

  • رسانه‌های اجتماعی همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 70-100]

  • رسانه‌های اجتماعی طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]

  • رسانه های رسمی اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]

  • رسانه‌های نوین سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]

  • رسانه‌های نوین ارائه مدلی برای تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 36-1]

  • رضایت از بدن تاثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]

  • روابط ایران و آمریکا مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیون‌های خبریِ بین‌المللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]

  • روزنامه‌نگاری علم تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاری‌های فارس، ایسنا و مهر) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 204-165]

  • روش دلفی شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]

  • رولان بارت تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]

ز

  • زنان تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرت‌پراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]

  • زنان تاثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]

  • زندگی اجتماعی شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]

  • زندگی روزمره بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]

  • زندگی روزمره تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بی‌خانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]

س

  • سایبرفمینیسم بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]

  • ساختار اینستاگرام تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 53-90]

  • سیاست هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]

  • سیاست زدگی تبیین چالش‌های قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 27-55]

  • سی‎ان‌ان مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیون‌های خبریِ بین‌المللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]

  • سبک حضور آنلاین بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 141-178]

  • سپهر نشانه ای تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]

  • سرمایه اجتماعی جهت‌گیری‌های فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]

  • سلامت اطلاعات نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]

  • سلامت‌روان بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]

  • سلبریتی الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]

  • سلبریتی تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]

  • سناریونگاری سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]

  • سوژه‌ی خط‌خورده واکاوی ارتباطات میان فردی با تاکید بر سوژه‌ی خط خورده‌ی لکان ( مورد مطالعه: تحلیل روابط میان فردی در فیلم سینمایی برادرم خسرو) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 285-314]

  • سوگواری مجازی یادبود پس از مرگ کاربران در شبکه‌های‌اجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جان‌باختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]

ش

  • شبکه اجتماعی الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 217-240]

  • شبکه اجتماعی بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]

  • شبکه اجتماعی تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد) [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 288-257]

  • شبکه‌اجتماعی بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]

  • شبکه اجتماعی مجازی انگیزه‌ها و الگوهای هشتگ‌گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]

  • شبکه پیام‌رسان واتساَپ ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 224-205]

  • شبکه‌های اجتماعی تحولات مفهومی در حوزه "شبکه های اجتماعی": یک فراتحلیل از نوع علم سنجی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-112]

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 141-178]

  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]

  • شبکه‌های اجتماعی اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]

  • شبکه‌های اجتماعی یادبود پس از مرگ کاربران در شبکه‌های‌اجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جان‌باختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]

  • شبکه‌های اجتماعی ارائه مدلی برای تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 36-1]

  • شبکه‌های اجتماعی جهت‌گیری‌های فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی شبکه‌های اجتماعی مجازی و قبح‌زدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]

  • شبکه ­های ماهواره ­ای فارسی ­زبان تاثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]

  • شبکه های مجازی چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران [دوره 6، شماره 24، 1399]

  • شفافیت مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]

  • شهروندان شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]

ض

  • ضوابط اخلاقی ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفه‌های یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]

ط

  • طبقه بندی تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]

ع

  • عاملیت و انقیاد زنانه بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]

  • عدم قطعیت سناریوهای محتمل خبر صداوسیما در فضای رسانه ای نوین [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 247-280]

  • علم‌سنجی تحولات مفهومی در حوزه "شبکه های اجتماعی": یک فراتحلیل از نوع علم سنجی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-112]

ف

  • فاکس‌نیوز مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیون‌های خبریِ بین‌المللی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 139-160]

  • فردشدگی جهت‌گیری‌های فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]

  • فردگرایی شناسایی مولفه‌های فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]

  • فرهنگ شناسایی مولفه‌های فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]

  • فرهنگ پنهان‌کاری تبیین چالش‌های قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 27-55]

  • فرودستان تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بی‌خانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]

  • فضای مجازی تحولات مفهومی در حوزه "شبکه های اجتماعی": یک فراتحلیل از نوع علم سنجی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 85-112]

  • فضای مجازی شناسایی ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان متأثر از فضای مجازی (یک پژوهش آمیخته) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 179-211]

  • فضای مجازی بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]

  • فضای مجازی شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]

  • فضای مجازی رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 241-261]

  • فضای مجازی جستجوی ایران در توییتر: فناوری‌های نوین و صدای دیاسپورای ایرانی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 134-99]

  • فیلم برادرم خسرو واکاوی ارتباطات میان فردی با تاکید بر سوژه‌ی خط خورده‌ی لکان ( مورد مطالعه: تحلیل روابط میان فردی در فیلم سینمایی برادرم خسرو) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 285-314]

  • فناوری شهروندی مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]

ق

  • قاعده تسبیب رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 241-261]

  • قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تبیین چالش‌های قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از منظر اساتید ارتباطات و اصحاب رسانه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 27-55]

ک

  • کاربران شبکه‌های اجتماعی بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]

  • کاربران فوت شده یادبود پس از مرگ کاربران در شبکه‌های‌اجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جان‌باختگان ویروس کرونا) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 315-338]

  • کپی رایت شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]

  • کپی‌رایت نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]

  • کرونا تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]

  • کرونا اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 361-384]

  • کلید واژه: حقوق مالکیت معنوی شناسایی عوامل موثر بر حقوق مالکیت معنوی در فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 259-284]

  • کنترل اجتماعی شبکه‌های اجتماعی مجازی و قبح‌زدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]

  • کنترل‌شدگی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 224-205]

گ

  • گرایش به فضای مجازی نقش عوامل روان شناختی در گرایش دانشجویان به فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 91-114]

ل

  • لکان واکاوی ارتباطات میان فردی با تاکید بر سوژه‌ی خط خورده‌ی لکان ( مورد مطالعه: تحلیل روابط میان فردی در فیلم سینمایی برادرم خسرو) [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 285-314]

م

  • مجازی ارائه الگوی پژوهش مجازی در حرفه‌های یاورانه مبتنی بر ضوابط اخلاقی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 113-140]

  • محتوای مبتذل شبکه‌های اجتماعی مجازی و قبح‌زدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 35-70]

  • محدودسازی تنوع‌‏پذیری جوک‏های فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]

  • مدیریت بدن تاثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]

  • مردسالاری تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرت‌پراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]

  • مردم‌نگاری اینترنتی تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 53-90]

  • مردم‌نگاری درون ‌شبکه‌ای تنوع‌‏پذیری جوک‏های فارسی تلگرامی قبل و بعد از محدود سازی استفاده کاربران از این پیام رسان در ایران [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 213-246]

  • مشارکت مردم مفهوم شناسی فناوری شهروندی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 281-302]

  • مقاومت شناسایی مولفه‌های فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 344-311]

  • میکروسلبریتی بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 1-52]

  • منافع عمومی نقش کپی رایت در دسترسی همگانی به اطلاعات؛ محدود سازی یا سالم سازی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-26]

  • منبع خبر دلایل و عوامل انتخاب رسانه‌های غیر رسمی به عنوان منبع کسب اخبار [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 339-368]

ن

  • نیازهای ارتباطی نقش عوامل روان شناختی در گرایش دانشجویان به فضای مجازی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 91-114]

  • نشانه شناسی فرهنگی تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]

  • نظریه کاشت تاثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 187-215]

  • نظریه مبنایی دلایل و عوامل انتخاب رسانه‌های غیر رسمی به عنوان منبع کسب اخبار [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 339-368]

  • نفرت‌پراکنی تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرت‌پراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-97]

  • نگرش بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]

  • نمایش خود تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بی‌خانمانِ بهبودیافته [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 189-226]

  • نوع ارتباطات مجازی بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 169-203]

و

  • وابستگی پیش‌بینی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه از طریق اهداف استفاده از شبکه‌ها (پژوهشی در میان دانشجویان دانشگاه های منطقه 9 کشور) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 57-84]

  • واکنش به طنز تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 303-329]

ه

  • هالیوود هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979) [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]

  • هتک حیثیت رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 241-261]

  • هیجانات بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]

  • هشتگ‌گذاری انگیزه‌ها و الگوهای هشتگ‌گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 155-188]

  • همگان شبکه‌ای همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 70-100]

  • همگرایی رسانه‌ای طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 269-295]

  • هنجار عمل و تعامل اجتماعی تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 53-90]

  • هنجارهای اجتماعی بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 256-225]

  • هویت جهت‌گیری‌های فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 164-135]

  • هویت ایرانی بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 98-63]

ی

  • یوری لوتمان تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام [دوره 6، شماره 24، 1399، صفحه 62-37]

login